zaterdag 17 mei 2008

niet op reis zonder blog

Wie gaat er tegenwoordig nog op reis zonder een eigen blog? Als je op reiswebsites, blogs en facebook surft, lijkt het wel of je niet meer kan reizen zonder blog. Dus, ik doe mee!

Een reisblog dus: "lotte op reis".
Nu moet ik dit ding natuurlijk van 'content' voorzien. Maar aan ervaringen, avonturen en foto's zal er de komende 3 maanden geen gebrek zijn. Dit is de plek waar ik dat graag met mijn bloglezers deel. Maar dit is ook de plek waar ik heel graag van jullie hoor, publiceer en masse ook jouw reacties.

Voila, ik heb een blog en kan in principe NU vertekken. Alhoewel, dit ene weekje voorbereiding heb ik echt nog nodig!

3 opmerkingen:

Leen & Tomas 2A zei

ik ga in elk geval trouw volgen :-) leen

Anoniem zei

we zullen je toch een heel klein beetje missen hier in brussel. als we het niet uithouden zonder jou, laten we je kidnappen en terugsturen naar brussel!

Hanna zei

Lieve schat,
Wij wensen je een super fijne reis toe en heel veel plezier met al je plannen daar!
Amuseer je en wij volgen je hier zeker!!

Dikke zoen, Hanna en Kwint