vrijdag 23 mei 2008

ik ga op reis en ik neem mee

Al op dinsdagavond trok ik de deur van Flagey 18 dicht en ik kom er heel graag terug eind augustus. Het is de eerste keer dat ik drie dagen vrij ben voor ik op reis vertrek. Ideaal voor eurosong en terrasjes met vriendinnen, bezoek en strijkhulp van de moe, papierwerk, opruimen en natuurlijk hét moment om in te pakken.
Ik ga op reis en ik neem mee... een chirospelleke dat nu goed van pas komt! 'k Heb al een beetje men 'burkina outfit', een rokje dat elke keer mee gaat, grote sjaal die voor vanalles dient etc. maar elke keer is het weer afwegen hoeveel van dit en hoeveel van dat. Uiteraard heb ik een reisapotheek bij om U tegen te zeggen. Ook het radiomateriaal staat klaar, merci aan wie me daarmee helpt!

Bon, er zijn nog een hele hoop kleine spullen in orde te brengen. Daarvoor dient toch zo'n dag voor je vertrek he?!

1 opmerking:

Anoniem zei

lotte
enjoy en tot gauw
we kijken er naar uit om naar je avonturen mee te kunnen gluren ...
toedeloe frederic catherine zoë