dinsdag 27 mei 2008

Lotte Photo

Eén van de avonturen in Burkina Faso is het cyber café, zeg "un siebèr". Niet evident om een snelle verbinding te vinden en nog minder evident om foto's te uploaden. La Toile zal in Ouaga mijn plek worden. Hier een eerste foto-poging...

De aankomst zaterdagnacht of eigenlijk zondagochtend, thuis bij Yves. Samen met Yvette naar de foto's van vorig jaar aan't kijken.
Bewijs dat het echt wel warm was 's nachts:
Na een hete aankomst, de eerste echte regenbui van dit seizoen, een cadeautje uit België.

Isaac, Imane en Rahim bij het begin van het stormweer. Ideaal om een ballon los te laten!

Gisteren heb ik een simkaart gekocht bij Telmob, dat doe je best in een officieel kantoor. Ik had mijn oude gsm bij maar die bleek niet meer te werken en dan hebben de straatverkopers van gsms natuurlijk meteen door. 'k Heb er uiteindelijk een gekocht voor 14.000 cfa ( +/-21 euro) en dat is goed "ge-marchandé-eerd" want startprijs was 22.000cfa. 't Is geen nieuwe gsm maar de verkopers hebben hem helemaal opgepoetst en de mijne ook gerecupereerd om de onderdelen te gebruiken.

Als je't nog niet moest weten, ik heb al mijn eigen commerce in Ouagadougou. 't Zijn enkel analoge foto's anders had ik als snel daar mijn foto's op deze blog gezet!

1 opmerking:

Sheik 2 Sheik zei

Haha yep die Lotte Photo staat er nog :))
Goed dat je 'm nog eens op foto hebt nu...

Nu je er toch bent, als je de kans krijgt om bvb nog eens wat Burkina muziekcassetjes /CDs ofzo te kopen, mag je dat zeker doen.

Die "Burkina Fever" tapes vol.1,2,3,... zijn wel de moeite.
Allez je ziet maar als het uitkomt hé.

Groetjes, en 't amuzement nog op reis...